Wat is het KISS-principe?

Volgens het KISS-principe werken de meeste systemen het beste als ze eenvoudig worden gehouden.

Dit principe staat voor Keep It Simple, Stupid.

Hoewel dit zowel komisch als contra-intuïtief klinkt, is het de meest succesvolle manier om pagina’s te ontwerpen voor een marketingcampagne.

Hoewel pagina’s zich kunnen richten op een zeer specifieke doelgroep of groep consumenten, is eenvoud in plaats van complexiteit normaal gesproken het doel van het ontwerp.

Het vermijden van complexiteit maakt een site gemakkelijk te navigeren en pagina’s die gemakkelijk te lezen zijn leiden met succes tot een oproep tot actie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wij maken op onze website gebruik van cookies om je beter en persoonlijker te helpen. Als je verder gebruik maakt van onze website gaan wij ervan uit dat je dat goedvindt. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op "cookies toestaan" om jou de best mogelijke browse-ervaring te bieden. Als je deze website blijft gebruiken zonder jouw cookie-instellingen te wijzigen of als je hieronder op "Accepteren" klikt, ga je hiermee akkoord.

Sluit